Translate to any language.

mandag den 26. september 2011

Set og sket den sidste uge! :)

Den seneste uge har været stille og rolig. Dagene her er vildt lange, og jeg er så træt når jeg kommer hjem at jeg er ved at falde i søvn hver gang jeg sætter mig ned! :P 
Torsdag mødte jeg min kontaktperson for første gang, hun var rigtig sød, og vi fik en god snak om alt mulig random stuff. 

Lørdag var vi en tur i San Francisco så jeg kunne se lidt mere af byen. Vi startede med at gå en tur på peer 39 så vi kunne se søløverne og få et godt billede af Alcatraz. På vej ned gennem peer 39 så jeg en sød lille fugl sidde på en blomsterkugle, og tænkte, hmm det ville være et godt billede. Jeg gør klar, får fokuseret, og hvad sker der så? En fugl over mig sked på mig!!!!! Det første Stacey siger er: Velkommen til San Francisco :P



Efter at have set sølverne og peer 39 tog vi et smut forbi Boudeens som er en meget kendt bagerikæde herovre. De serverede muslingesuppe i en brødskål, det var rigtig lækkert! Vi gik en tur forbi fishermans wharf som er et marked for fiskere hvor man kan få helt frisk fisk, det mindede mig lidt om Bornholm. 


Senere på dagen tog vi hen til Golden Gate Bridge og fik taget en masse billeder :) Om aftenen mødtes vi med Rubens onkel, hvorefter vi tog på restaurant og fik noget lækkert mad. 
For at slutte en perfekt dag af tog onkel Guadalupe os med op til toppen af Mariott Hotel, hvor der var nogle store udsigts vinduer med udsigt over San Francisco. Det var rigtig smukt og der var lys og bygninger så langt øjet rækkede! :)
Vi var hjemme igen kl. 01:00 og der var jeg bare fuldstændig færdig, det var en hel kamp at komme op ad trappen! :P


Søndag tog Stacey mig med til the farmers marked som er et stort marked med en masse friske råvarer direkte fra gården, vi fik en masse lækre grønsager og godt med frugter :)


Flere billeder kan ses her: San Francisco


Alt i alt en meget oplevelsesrig weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar