Translate to any language.

tirsdag den 13. september 2011

The airshow + andet nyt :)

Så er det vist ved at være tid til et nyt indlæg igen, igen :)


For det første synes jeg det er overvældende at se hvor mange der har besøgt min blog, og hvor mange der følger den, det går det en hel del sjovere at have en blog, så tak for det!!!


I Lørdags havde vi besøg af Ruben og Stacey's gode venner, som de plejer at have hver lørdag - de spillede Dungeons and dragons og vi havde det rigtig sjovt, dog forstår jeg endnu ikke spillet :P
De blev og spiste med, og vi spillede til ca.. 9 tiden, og da var jeg bare FÆRDIG! :)


Søndag var vi til Airshow på en militær base nær hvor vi bor. Det var vildt spændende og det er helt utroligt hvad man kan gøre med så stor en maskine, det var ihvertfald en oplevelse! Dog var der en ting der gik mig lidt på nerverne. De prøvede at rekonstruere Pearl harbour med en masse benzin eksplosioner hvilket sendte en masse kul sort røg op i luften, jeg kunne ikke rigtig se meningen med det, det var bare en masse sort forurening!


Om aftenen var vi til barbecue hos nogen af deres venner, som har deres egen pool i deres baghave, det var vildt rart at få en dukkert uden at det var træning!


Jeg har jo valgt waterpolo efter skole for holde mig i gang og passe på vægten. Det er VILDT hård, 1 time, 45 minutters træning næsten uden at røre muren - altså du er på åbent vand hele tiden næsten. Vi svømmer ca. 2 km. hver gang.
Trænings tiderne er:
Søndag: Ingen
Mandag: 6:00 - 7:30 om morgenen og 15:15 - 17:15 om eftermiddagen
Tirsdag: 6:00 om morgenen og 15:15 - 17:15 om eftermiddagen
Onsdag: 15:15 - 17:15
Torsdag: 15:15 - 17:15
Fredag: 6:00 - 7:30 om morgenen og 15:15 - 17:15 om eftermiddagen
Lørdag: 8:00 - 9:45


Så det er ikke bare for sjov :)
I dag kom jeg til skade da der kun var 10 minutter tilbage af træningen :( Jeg har forstrukket et eller andet i mit ben.


eller er alt vel, jeg har det OVERFEDT, og familien er så søde! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar