Translate to any language.

onsdag den 7. september 2011

Første skoledag!

I dag var så min første skoledag, det gik ok, men jeg er slet ikke imponeret, og jeg synes ikke det var specielt fedt, men jeg skal nok bare vænne mig til det.


Mit skema ser rigtig godt ud, men niveauet er ret lavt, så de var nødt til at rykke en masse af mine klasser for at jeg også lærer noget mens jeg er her :) Vi startede med en engelsk time, den gik ok, og det føltes som om det var mit niveau. Derefter moderne økonomi som også var rigtig fed.
I 3. time havde vi geografi, som var 3. klasses niveau!! 
4. time var kemi, som jeg var ret chokeret over, der var absolut INGEN leg med kemikalier, ingen brug af bunsenbrændere, og det eneste vi lavede var at se en film om sikkerhed som var for 5. klasser :P
I 5. time havde jeg Japansk, som jeg faktisk elskede, det var OVERFEDT, og jeg lærte en hel del bare på 1 time ! :D
6. time var matematik, som var ret svært, for det er ikke noget jeg har prøvet før på nogen måde, men det er blevet byttet ud nu alligevel, så det skal nok gå alt sammen.


Efter skole var jeg til Water polo træning, hvilket var HÅRDT!! men alligevel ret fedt :D


en ting der er meget anderledes end det er i Danmark er alle de ting man ikke må, jeg følte som om jeg var i fængsel mens jeg var der  :P


I morgen har jeg et nyt skema som lyder:
1: Engelsk
2: Verdens økonomi
3: Japansk
4: Yearbook
5: Fysik på college niveau
6: Digital billedredigering


Det lyder fedt, og jeg glæder mig.


Humør status :/    og    :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar