Translate to any language.

fredag den 9. september 2011

2. og 3. dag i skole + Waterpolo

Så fik jeg overstået 2. og 3. dag i skole, og det gik SÅ meget bedre, jeg har fået ændret nogle klasser, så nu ser det sådant her ud
1: Engelsk
2: Moderne økonomi
3: Japansk - som jeg ELSKER
4: Yearbook design
5 - 6: Kulinarisk


Det er nogle rigtig fede klasser, og jeg synes de er lige mig, jeg elsker at have japansk, læren er så sød og man lærer vildt meget af hende :)


I dag var jeg til Senior Sunrise, som går ud på at alle seniors møder kl. 6 om morgenen og får lidt at spise og drikke og så sidder man bare og venter på at solen står op stille og roligt - rigtig hyggeligt :D


Efter skole var vi til noget man kalder Rally. Rally går ud på at alle skolens 2000 elever mødes i gymnastiksalen og råber så højt alle klasser kan, og så udnævner de en vinner, som selvfølgelig blev SENIORS!! Vi skreg "You wish you were a senior, hu, ha". Det var ret sjovt, og en meget anderledes ting at gøre :D


Efter, og nogle gange før skole går jeg til Waterpolo for at holde mig i form, det er jeg nødt til med alt den fast food man kan få her ovre, det er meget fristende, og jeg bliver nødt til at passe lidt på :D Det er rigtig hårdt, men også rigtig sjovt, jeg får brugt mine musker rigtig meget, så det er bare Great! - dog er jeg ekstremt træt lige nu, og meget øm :P


Stacey laver pizza lige nu!!! :D :D :D


Humør status :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar