Translate to any language.

lørdag den 3. september 2011

Ankomst til værtsfamilien! :)

så ankom jeg endelig til min værtsfamilie, og de er helt vildt søde, de stod i lufthavnen med et skilt hvor der stod: "Velkommen to your home Michael" jeg fik et kæmpe knus af hele familien næsten :D 


Vi startede som det første med at køre ind til In & out burger, det siger ikke så lidt!  :) Bagefter kom vi hjem og vi fik snakket lidt og de åbnede mine gaver. De ELSKEDE hoptimisten, den står fremme og hver gang de går forbi den skal de have den til at hoppe, det er mega sjovt at se :D


I går aftes var vi til american football, Rosemont high mod en eller anden skole hvis navn jeg ikke fik med. Det var overfedt, og jeg fik mødt en masse nye venner som jeg skal gå på skole med, og de var alle rigtig søde :)


I morgen skal jeg med Thomas til noget spejder halløj og om aftenen skal vi til barbecue hos nogle af deres venner! GLÆDER MIG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar