Translate to any language.

torsdag den 27. oktober 2011

Min fødselsdag :D

Fredag D. 21. oktober havde jeg fødselsdag, og man må sige jeg blev fejret!! 
I skole med skilt og balloner!! :)
Jeg startede dagen ud med at tage i skole, hvor jeg blev mødt af en god veninde som havde taget et skilt og balloner med! Jeg havde en rigtig god dag i skolen, med en masse lykønskninger fra alle mine venner :D


Efter skole tog vi ned til downtown Sacramento hvor vi skulle spise på "Joes Crab Shack". Vi var 19 personer, og det er den mest specielle fødselsdag jeg endnu har oplevet! 
Hos Joes Crab Shack.
Vi starter ud med at spise, jeg bestilte en krabbe platte med både muslinger, krabbe (som i øvrigt var ekstremt god) og lidt grønsager. Hvert 3. kvarter begyndte alle tjenerne at danse, og opfordrede os alle til at komme med op og danse, så det gjorde vi da :) Vi dansede et par minutter, og så forsatte vi med at spise. En ting som de gør meget ud af herovre er fødselsdage, og specielt hos Joes Crab Shack. De klædte mig ud som en hawaiiansk fe, og fik mig til at gå rund i restauranten med en saltbøsse og strø mit "fe støv" ud over folk som jeg ikke engang kendte. Det var ekstremt sjovt, og vi havde alle sammen en forrygende aften. Joes Crab Shack er helt klart en af de skøreste steder jeg nogensinde har spist, men det at der er dansende tjenere,
de klæder en ud og får hele restauranten til at synge for en på sin fødselsdag, var meget specielt, og en ting som jeg aldrig glemmer. Jeg fik også en masse fine gaver, i skolen fik jeg "Rice crispy treats", som er en hjemmelavet snack som er meget populær herovre. Ud over det fik jeg et gavekort til en juicebar, (Fra mig - Til mig) Købte jeg den nye Iphone 4S, derudover fik jeg et gavekort til Itunes så jeg kan holde min nye Iphone 4S opdateret.
Om aftenen fik jeg sagt hej mine forældre og bedsteforældre, så det var bare en helt fantastisk dag :D


Lørdag startede vi med at sove længe og slappe af efter en CRAZY dag fredag :) Thomas havde 2 af hans venner på besøg, og vi skulle ud og bowle og spille laserspil. Vi var også et smut forbi arkaden som de kalder det herovre, hvor det er fuldstændigt ligesom på film. Man spiller et spil, og så printer maskinen en masse billetter som man kan "veksle" til gaver i gaveboden.
Igen, en rigtig god og sjov dag (Vil lige nævne at jeg vandt i bowling 2. gang) :D


Medusa hos Six flags :D
Søndag tog Ruben og hans ven Matt os med til Six flags, som er en kæmpe forlystelsespark med vilde ruchebaner og en masse sjov og spas. Kun ca. en time efter vi ankom mødte vi 3 af vores rigtig gode venner. (En dreng fra vores waterpolo team og hans kæreste + hendes veninde)
Vi besluttede os for at gå sammen med dem for at få endnu mere sjov ud af dagen, og Ruben og Matt gik så rund selv.
Vi prøvede alle de vilde forlystelser igen, og hyggede os rigtig meget med vores venner :D (Søndag var i øvrigt også Thomas' fødselsdag)

Som i kan læse har det været en ekstrem oplevelsesrig weekend, med en masse sjov, og det er bestemt ikke sidste gang jeg holder fødselsdag herovre :D



Mandag var jeg nødt til at blive hjemme fra skole. Alle de oplevelser gjorde mig sløj og halvsyg :( Men Stacey tog sig godt af mig, og jeg fik det hurtigt lidt bedre


Tirsdag havde vi vore sidste waterpolo game, hvor vi vandt stort for første gang!! Desværre kunne jeg ikke spille da jeg var stadig var halvsyg. Jeg havde det ok om morgenen da jeg tog i skole, men efter middag blev jeg sløj igen. Men i dag går det noget bedre, og jeg er snart helt ovenpå igen! :)


Min dansker pakke! :)
Onsdag modtog jeg en pakke fra Danmark!! Min fødselsdagsgave ankom efter at have siddet fast i tolden i New York. Der var både danske lakridser (Som jeg virkelig har savnet!!), Remoulade, et dansk flag, danske blade og magasiner og et par "tillykke" breve. Det var rigtig rart at få lidt danske godter! (TUSIND TAK MOR, FAR OG FARMOR, jeg elsker jer!!)
Og for at gøre en rigtig god uge endnu bedre ved jeg at der er en pakke mere på vej som også har siddet fast i tolden. Denne gang fra mine bedsteforældre, så det bliver spændende at se hvad de har fundet på.

Torsdag tog Thomas og jeg over til en ven som holder halloween fest på lørdag for at hjælpe med at pynte op og gøre rent. Vi havde en hyggelig dag med vores venner og vi fik pyntet rigtig fint op så det nu er klar til på lørdag. Jeg glæder mig til at opleve en rigtig amerikansk halloween :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar