Translate to any language.

søndag den 2. oktober 2011

2. Waterpolo kamp

Først og fremmest vil jeg lige nævne at min blog vil komme til at ændre sig et par gange i løbet af næste måned. Pga. stor interesse fra både Danmark og udland vil jeg fra nu af skrive min blog på dansk først, og derefter nedenunder på engelsk.
Jeg har fået installeret en lille kasse ude i højre side hvor man kan skrive sin E-mail og modtage en mail hver gang jeg opdaterer. Desuden er der blevet ændret layout og kommet en "måler" op som tæller hvem der besøger min blog, hvilket land de er fra og hvornår de besøgte min blog.
Jeg har over den sidste måneds tid set både danskere, amerikanere, italienere, spanioler og andre lande kigge forbi min blog, og vælger derfor nu at gøre den mere tilpasselig for alle :) 


English: My blog is becoming more and more popular, and therefore I've decided to make it more adjustable for people outside of Denmark. From now on my blog will be written in Danish first, and then followed by an English translation to accommodate the growing interest :) I see that people from America, Denmark, Italy, Spain and so on is checking my blog daily, and therefore i now decided that I'll try to do my best, making an English translation :) There may be few errors.




Torsdag d. 29 september havde vi vores 2. waterpolo kamp, denne gang mod river city. Vi fik en time før fri og hoppede så på bussen mod river city, ca. 3 kvarters kørsel fra Rosemont. Først var det pigernes tur til at spille, det gik rigtig godt og på et tidspunkt var de kun bagud med 3 mål, men de tabte desværre. 
Derefter var det vores tur. Vi klarede os godt i starten, men tabte desværre også :( Efter en veloverstået kamp fik vi en snack og så vendte vi snuden hjemad.

Rosemont i hvid, jeg er nr. 5 :)
Rosemont in white caps, I'm nr. 5 :)

Da vi kommer tilbage til skolen er den årlige begivenhed: "Back to school night" i gang. Back to school night går ud på at alle elever som har tid og lyst tager deres forældre med i skole for en stund. Man starter med at have den lærer man har første time, som så har 15 min til at forklare hvad der foregår i klassen, og hvad man som elev lærer i klassen. derefter ringer klokken og man fortsætter videre til den næste time, og sådant bliver det ved indtil 6. time hvor vi har fri. Det var sjovt nok, og det hjælper forældrene med at finde ud af hvem læreren er og hvad de forsøger at lære en :)


Flere billeder kan ses her:2. waterpolo kamp: River City






English: My second water polo game! :) Thursday, September 29th. we had our second water polo game, this time against River City. We boarded the bus at 2:30 PM and had our 6. period off. 
The girls were the first to play, and did very well, at one point of the game they were only 3 goals behind, sadly they lost.
After the girls were finished, it was our turn to get in the water. We did really well at the beginning too, but sadly we lost.
After a good match we had a snack and headed back to Rosemont High School.


At Rosemont High there was this thing called: "Back to school night" which i found interesting. The basic idea is that every teacher in your class gets about 15 minutes to explain to the parents what is going on in the class room, how often we have homework and so on. Then the bell goes off and we switch class to a new teacher. This goes on until the last period and then we went home, - quite interesting I think :)


More pictures from the water polo game can be seen here: Second waterpolo game :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar