Translate to any language.

tirsdag den 1. november 2011

HALLOWEEEEN!! (buh)

De sidste par dage har været nogle rigtig gode dage, og jeg har haft det rigtig sjovt med mine venner her i halloween tiden :)
MUUUUUMS!! <3

Fredag ankom endnu en pakke fra Danmark! Denne gang fra mine bedsteforældre, med mere lakrids!! Dejligt :) Derudover et par blade, lidt chokolade (Muuuums) og et par balloner :) Det er altid rart at få pakker og breve fra derhjemme, så tusind tak Dinna og Bedstefar!:)

En af mine gode veninder - Alysia Knapp :)
Lørdag skulle Thomas og jeg til stor halloween fest hos en af mine gode venner, Diego. Vi klædte os ud, mig som zombie og Thomas som en pige :P (Tro mig, et syn for guder! :)
Det var en rigtig hyggelig aften, med både bål og uhyggelige film.
Jeg sad for det meste udenfor ved bålet og snakkede med mine venner. Vi var ca. 30 i alt og det så ud til at alle havde det rigtig sjovt.

Vi gik i seng ved 5 tiden, og stod op igen ved 8 tiden, så jeg var bare færdig søndag. :)

Hygge omkring bålet.
Capitol Christian High School. 
Mandag var det jo "rigtig" Halloween, så jeg besluttede mig for at gå ud og trick or treeate med nogle venner fra skolen. Vi startede med at gå ned til en high school hvor der var sat boder op hvor man kunne spille små spil, og vinde slik, det var dog mest for de små børn der var for små til at gå rund selv. ved 8 tiden var der sort af mennesker, det var helt vildt.
Vi spillede et par spil, og derefter tog vi så ud i byen. Vi var en gruppe på 9, og jeg fik samlet en masse slik sammen! :) 
Det var en rigtig hyggelig aften, og nogle stykker af os aftalte at være sammen snart igen :) 


Et af  de flotte dekorerede huse.
Det var rigtig sjovt for en gangs skyld at få lov til at være et lille barn igen :) Der var rigtig mange der havde pyntet op, og nogle steder havde de folk til at gemme sig i buskene og skræmme folk når man ringede på døren. Det var crazy!! :)

Den næste weekend tibringer jeg højest sandsynligt sammen med min områderepræsentant, så det skal nok blive hyggeligt, jeg har ikke haft tid til at snakke så meget med hende. Hygge :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar