Translate to any language.

mandag den 1. august 2011

Sidste dag på arbejdet :P

Så blev det min sidste dag på arbejde. Efter at have arbejdet i alt 700 timer, tjent 38'000 og have fået i alt 48 lønsedler de sidste 2 år hos Aquagain i Brørup havde jeg sidste dag i fredags, lidt trist synes jeg faktisk, for det er virkelig skønt at se den bevægelse på kontoen som hedder: "Dataløn"! Nu står den på ferie, 10 dage i Malaga i Spanien fra og med i morgen, bliver dejligt at komme ned i solen og bade lidt :) Det var ellers lidt af en vild dag i fredags, jeg mødte tidligt ind og efter at have fortalt til morgenmødet at der var vienerbrød og fyraftensøl gik jeg i gang med at sortere, rydde op osv. klokken halv 12 synes drengene der nede lige jeg skulle en tur i søen, og det må man sige jeg kom, med fødderne på kanten og 3 drenge bag mig fik de mig skubbet godt ud midt i, under med hoved og det hele, jeg var sjask våd, men det var nu sjovt nok, men godt det kun er en gang!! :D


De sidste par dage er gået med at få etableret sokkel til vores nye carport, 8 kubikmeter beton er blevet hældt i jorden og kommer ikke op foreløbig, og værst var det da min var gik amok med gravemaskinen og kom til at grave vores antennekabel i stykker, så var husfreden ødelagt! ;) Vi fik da heldigvis lave en midlertidig løsning, det hjalp lidt. Det er i hvertfald dejligt at være færdig med det for nu :)


See Y'alll til mit næste indlæg :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar