Translate to any language.

tirsdag den 30. august 2011

Rejsedagen.

I morges kl. ca. 5 drog mine forældre og jeg mod Kastrup, nu var dagen kommet, jeg havde glædet mig i et år, og det hele forløb vel. vi fik lidt at spise og drikke, min bagage blev chekket ind, og der blev sagt farvel med kærlige knus og et par tårer her og der.


Kl. 12:25 lettede flyveren, og vi drog afsted med 900 km/t mod New York, byen som jeg har været fast besluttet på at se igen siden sidst vi var her ovre. turen her over tog ca. 8.5 time og var utrolig behagelig og med meget lidt turbulens. Kl. 14:45 landede vi så i Newark Liberty International Airport.


Det tog 100 år og lidt mere at komme ind i landet, men det gik og nu sidder jeg her på et fint hotel og er på vej i seng. klokken er næsten 3 dansk tid og jeg har været vågen i 23 timer, så jeg er ved at være godt smadret, men her er klokken kun halv 9 og vi har lige fået aftensmad - Burger selvfølgelig!! ;)


I morgen skal vi tidligt op og spise morgenmad og så ind til Manhattan og kigge lidt.


Opdaterer igen i morgen :)


Hilsner til Danmark fra herfra :) <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar