Translate to any language.

onsdag den 20. juli 2011

Grøn koncert og Vorbasse marked! :D

Det er med at få oplevet noget inden jeg tager afsted har jeg sagt til mig selv, og samtidig også være lidt sammen med sine venner, i morgen skal jeg til Grøn Koncert i Kolding med en veninde, det skal nok blive hyggeligt, og Fredag en lille tur til Vorbasse Marked. Jeg er jo nu begyndt at arbejde fuld tid hos Aquagain og så er der jo også råd til det! Det er ikke nemt sådant at få tid til det hele, i alt har jeg faktisk kun 6 hele dage hvor der intet står i kalenderen inden jeg skal afsted. Det er alt lige fra arbejde, ferie, Lurfest og familiebesøg osv. Der er bud efter mig som min mor siger :) Det er da også dejligt at have noget at give sig til, så går tiden en hel del hurtigere.


D. 28 August er sidste punkt i kalenderen! En afskedsreception for venner og familie. Det bliver dejligt lige at få sagt ordentligt farvel til alle dem som står en nært! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar