Translate to any language.

søndag den 28. august 2011

Farvelfest med Brørupborgerne! :D

I dag havde vi så den sidste farvelfest, denne gang med folk fra Brørup, og man må sige det var vellykket!, Det var simpelthen så hyggeligt, og jeg fik rigtig mange fine gaver - EN MASSE SLIK!! :D


Vi var 55 i et stort telt i haven, og det så ud til alle hyggede sig hvilket jo var det vigtigste. Det var rigtig rart at få sagt ordentligt farvel til dem alle og fik også nogle rosende ord med på vejen, og ikke nok med det så fik jeg også min 10 års stjerne til spejder, det var rigtig dejligt endelig at få den.


Alt i alt var den en rigtig god dag og jeg er ovenud lykkelig lige nu :D


Nu er der kun 2 dage til jeg rejser hvis altså Irene (Orkanen i New York) synes vi skal besøge hende, ellers må det vente til torsdag hvor den næste afgang er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar