Translate to any language.

søndag den 28. august 2011

Lurfest!!

Så blev det endelig uge 33, har ventet længe, og er rigtig glad for at få Lurfesten med inden jeg rejser, jeg nyder virkelig at gå og hjælpe til der nede med at stille det hele op og pille ned igen.


De 4 Lurfest dage gik over alt forventning, pølse sildebordet var rigtig godt, og man blev da ihvertfald mæt, både i sild og snaps :P


Fredagen bød på JAN GINTBERG! som gjorde det vildt godt, han havde hele Brørup med sig, og der blev skrald grinet. Senere tog Gekko band over, og der var halbal for de unge som også var rigtig hyggeligt :)


Lørdagen var lidt tør i festteletet, der skete ikke ret meget, men man kan jo ikke vinde hver gang :) Lurfest med revyen gik vist vældig godt selvom der vist havde været noget så varmt inde i hallen.


Søndag løb årets luroptog af stablen, temaet var: "Det er dansk", og det var tydeligt at se at det meste af Brørup tænkte ens, der var rigtig mange fodboldtrøjer og H.C.Andersen eventyr med! :)


Og så stod den på oprydning efter revyreprisen, som igen i år bragte mange smil frem på læben.


Der var desværre ikke ret meget tivoli i år, hvilket var rigtig trist, men det er jo ikke noget komiteen har nogen indflydelse på, der blev dog heldigvis trukket nogle heste op så der alligevel var lidt for de små.


Mandag da det hele var slut var der kun lidt oprydning tilbage. Jeg blev interviewet af avisen om min tur til USA, og det kommet i Tirsdag d. 30., samme dag som jeg rejser. En webudgave af artiklen kan ses her: http://www.ugeavisen.dk/holsted/michael-p%C3%A5-vej-til-sacramento :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar