Translate to any language.

onsdag den 9. november 2011

Lake Tahoe + andet nyt fra den sidste uge :D

Nu er det ved at være lidt tid siden sidste indlæg, som jo var Halloween. Så lad os tage den derfra :)


Tirsdag efter halloween var vi et smut i biografen, og se "Den bestøvlede kat" sammen med nana (Staceys mor). Vi havde en rigtig hyggelig aften med en masse sjov og grin. At gå i biografen er en ting de gør rigtig meget herovre, og når det ikke koster mere end 25 kroner at se en premiere film kan jeg dælme godt forstå det :D


Onsdag havde vi sidste komsammen mellem alle os som spiller vandpolo. Vi spillede "melon bold" som går ud på at vi tog en vandmelon, smurte den ind i vaseline, og så spillede vi vandpolo, bare uden at kaste melonen. Efter halvanden times spil klædte vi om og mødtes på et pizzeria for at få uddelt trøjer, billeder og diplomer. Det var rigtig rigtig hyggeligt!


Fredag var en kort dag. I det amerikanske skolesystem går man efter kvarte og halve skoleår. Ved et kvart skoleår får man sine karakterer og en kort skoledag, så hver time var kun en halv time lang, hvilket passede fint med mig ;)
Mig som deler mad ud til de hjemløse.
Efter 5 time fik jeg fri, da jeg skulle mødes med min kontaktperson, Laura. Vi havde planlagt at jeg skulle tilbringe weekenden hos dem i el Dorado Hills, så hun hentede mig på skolen, og så kørte vi mod El Dorado Hills for at samle hendes veninde Robin op, og så videre til Placerville som er en lille, meget gammel, by oppe i bjergene. I Placerville delte vi mad ud til de hjemløse, en ting som Laura gør en gang i måneden. hun havde købt og lavet sandwiches, chips, cupcakes, slik og frugt. De var mærkeligt at stå der med et bord fyldt med mad, for så at dele det ud til mennesker som bor på gaden, og som intet har. Det får virkelig en til at føle sig taknemlig for hvad man har! Vi snakkede lidt med de hjemløse, og de er faktisk rigtig venlige. Selvom de bor på gaden er de jo stadig mennesker! En meget tankevækkende oplevelse.
Da vi havde givet alt hvad vi havde ud kørte vi ind til midten af byen og fik lidt at spise.


Vi vendte snuden hjemad ved 4 tiden da vi skulle til Football game om aftenen. Lauras søn Nick skulle spille mod en anden High School, en kamp som de vandt stort! :) Samtidig fik jeg også mulighed for at møde Lauras datter Gabi og hendes forældre, som faktisk har været i Danmark 2 gange :)
Første snebold i Amerika
ved Lake Tahoe :)


Lørdag skulle vi op og besøge 2 af deres venner oppe i bjergene. Vi kørte ca. halvanden time, og des tættere vi kom, des mere sne var der. Vi var i det område som hedder: Lake Tahoe, som er en kæmpe stor sø som ligger lige på grænsen mellem Californien og Nevada. Lake Tahoe er en af de mange flotte natursteder man kan se her i Californien, og flot det var det! 
Området er også kendt for at have Californiens bedste ski steder, så senere hen på vinteren tager vi der op igen og står på ski og hygger os, en ting jeg ser             frem til allerede nu! :)


Mig ved "Emerald Bay" ved Lake Tahoe :D
Nick og Desi (Lauras søn og mand) blev hos deres venner, mens Laura og jeg kørte omkring Tahoe så hun kunne vise mig hvilke steder de plejer at besøge, og hvor de plejer at tilbringe deres tid der.
Vi kørte hjem igen ved 7 tiden efter at have spist middag sammen med deres venner :)
Egentlig var det meningen jeg skulle tilbage til Sacramento lørdag aften, men fordi det var så sent blev jeg natten over.






Vores malingkamp, og det var endnu værre
end det ser ud her! :)
Søndag havde Laura planlagt at male deres badeværelse, så jeg blev sat i sving med rulle og pendel, og det var faktisk rigtig hyggeligt. Vi startede ud med at malle stille og roligt, hvor efter Nick ved et uheld kommer til at dryppe maling på mig, og for sjov dypper jeg min finger i maling og dutter det på hans trøje. Det udvikler sig til en maling kamp mellem Laura, Nick og jeg. Vi begyndte at rulle hinanden med malingruller og alt mulig, det at male badeværelset tog lige pludseligt en meget uventet drejning, og vi var alle klistret til i maling, det var fuldstændigt skørt!! :P


Gabi kørte mig hjem søndag aften, og alt i alt var det bare en helt fantastisk weekend, og jeg glæder mig til at tilbringe mere tid med dem over de næste 8 måneder! :)


Fredag D. 11 November kører vi et smut til San Francisco igen så jeg kan se lidt mere af byen :) Nyt indlæg kommer nok ikke før om noget tid, da de næste par uger bliver hektiske, Vi skal både til San Francisco, Ud og skøjte, Til Los Angeles og så er det snart thanksgiving!! :) Man bare rolig, i bliver ikke glemt! :)
Og så kom billederne fra homecoming endelig.
Min date Hunter og jeg :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar