Translate to any language.

fredag den 15. juli 2011

Vacciner -.-'

Tænk sig engang hvor krævende har man lov at være? Tja meget åbenbart.


Mit vaccinations program begyndte allerede i slutningen af 2010 med en hapatitis a og b vaccine, et skud i hver skulder. En måned senere skulle de genopfriskes, endnu 2 skud og det samme 5 måneder efter 6 skud i alt, men som det er nok, nej så kommer der lige en kighoste oven i, en tuberkulose test, en polio vaccine + difteri og tetanus!! I alt: 12 stik! Men nu skulle jeg heller ikke gerne blive syg de næste 20 år, eller så hører de fra mig :D


For at komme ind i USA og bo der i 10 måneder skulle jeg have alle disse vacciner, Hvad sker der man, og som hende sygeplejersken som har givet mig dem alle sagde: "Nu håber vi ikke på at se dig mere inden du skal afsted :)




Og lige som jeg troede jeg var færdig med at få stik kommer jeg til skade på arbejde og skal bedøves. En 15 cm lang, meget dyb flænge skal sys sammen og det kræver bedøvelse, MEGET endda. 12 sting endte vi op på, men det var heldigvis på benet og der skete ikke andet.
Nu vil jeg gerne snart afsted! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar