Translate to any language.

søndag den 5. februar 2012

Aloha Hawaii!! :D

Første fly fra Sacramento til 
San Francisco :)
Første dag på Hawaii har været overfed!!! Vi stod op kl. 3 om morgenen den 4., og tog direkte til lufthavnen i Sacramento. Alt var pakket og klart, og vi blev hurtigt chekket ind. efter cirka en times venten var vi på et lille mini fly for at kommme til San Francisco, hvor vi skulle med en noget større maskine til Hawaii :D 
Andet fly fra San Francisco til Honolulu
(Lidt størere ;)
Vi gik ombord kl. halv 9, og var i luften 5 min over 9. Efter en 4,5 timers lang flyvetur, og en lille blund ankom vi til Honolulu, Hawaii med solskin og dejlig varme :D



Første øjekast på Hawaii :D


Honolulu fra flyet af :D


Vores værelse :)
Vi blev kørt til hotellet og chekket ind som de første. Her mødte vi to piger, som også var tidligt på den, en fra Holland og en fra Spanien som vi tilbragte resten af dagen med. Vi var heldige at vi var så tidligt på den, for vi fik lov til at gå rundt selv og kigge lidt. Vi gik en tur ned til stranden og badede og fik lidt sol. Min veninde Chio fra Spanien trådte på et søpindsvin, og efter at have snakket med en livreder, som bare sagde hun skulle tage det med ro gik vi videre. 


Vulkan krater i Honolulu :I
Vi gik rund og kiggede lidt på souveniers, hvor efter vi gik tilbage til hotellet for at få et bad og finde noget at spise bagefter. Min veninde måtte en tur til læge for at få det renset hendes sår da det blev værre og der måske ville gå betændelse i det hvis hun ikke fik det renset - 1200 kr. for en halv time hos lægen hvor han rensede såret, og gav hende nogle piller som skulle hjælpe på det.


Alting her på Hawaii er ret så dyrt sammenlignet med resten af USA, og det minder rigtig meget om Spanien. Infrastrukturen, bygningerne og stranden ligner rigtig meget de ting jeg så da jeg var i Málaga i sommers. 


Udsigt fra vore balkon om aftenen :D
Her til aften var der informationsmøde, og de fleste af de andre udvekslingsstudenter var ankommet. Herefter var vi nede og spise, og så stod den ellers på afslapning!
Chio, Myrthe, Thomas og jeg på stranden i Honolulu
Thomas og jeg bor i samme værelse, sammen med en dreng fra Schweiz og en fra Norge som jeg snakker ret så godt med. 

Nu er det ved at være senge tid, og i morgen skal vi tidligt op og med en bus rundt på en øen for at se hvad der ellers er af spændende ting på Oahu


Beklager det er lidt rodet, men jeg synes lige jeg ville lave en hurtig opdatering :D


Flere billeder kan ses her: Honolulu - Hawaii :D


Hilsner til jer derhjemme i Dk :)
Michael

Ingen kommentarer:

Send en kommentar