Translate to any language.

mandag den 16. januar 2012

Jelly Belly og andet nyt :)

Siden sidste opdatering er der ikke sket det helt store.
Udenfor The Jelly Belly Factory
Jelly Belly's
Vi er begyndt i skole igen, og hverdagen er kommet tilbage. i de sidste par dage af ferien, nærmere bestemt torsdag D. 5. var vi en tur på The Jelly Belly Factory i Fairfield, cirka en times kørsel herfra. Vi fik en vip rundtur nede på ground level, en ting som de sjældent går og som man skal betale ekstra for, men min værtsmor havde fundet en kupon som gav os rabat på turen. Det var rigtig spændende at se hvor mange små trin sådant et lille stykke slik skal igennem for at blive til det den er. vi fik et par smagsprøver i løbet af processen, inden de får den hårde skal osv.
På vej hjem stoppede vi forbi Vacaville outlets hvor jeg fik 3 par nye bukser og et par nye sko.

D. 9 begyndte vi i skole igen, og den 10. var det Rubens fødselsdag. Staceys mor (Nana), Stacey, Ruben, Thomas, Thomas' veninde Samantha og jeg var alle ude og spise og et smut i biografen. Vi spiste på BJ's som ligger ca. 30 mins kørsel herfra, og vi havde alle en  rigtig hyggelig aften!

Lørdag D. 14 var jeg til fødselsdag ved Thomas' kusine Kristen. Det var en ungefest hvor der blev serveret alkohol, så Stacey, Ruben og Thomas var ikke med, de var ude og spise med nogle af deres venner. Vi var ca. 20 unge mennesker, og jeg havde en vildt god aften.

I dag er det Mandag, og vi har fri fra skole pga. Marthin Luther King JRs fødselsdag.

Om bare 19 dage rejser jeg til Hawaii sammen med Thomas, en tur som jeg ser helt ekstremt frem til! En uge med surfing, hiking, Pearl Harbour og en masse andre oplevelser. Så må vi jo bare håbe Thomas og jeg kan enes!

Som i kan se er der ikke sket det store siden sidste update, men når nu jeg har været på Hawaii skal i nok få en ordentlig masse billeder og blogging :D

Over and out
Michael

Ingen kommentarer:

Send en kommentar