Translate to any language.

mandag den 6. juni 2011

En oplagt mulighed :D

I går havde vi besøg af nogle venner hvis dreng også skal til USA næste år. De fortalte mig om muligheden for at hoppe direkte i 2. g på gymnasiet når jeg kommer hjem, en ting jeg synes lyder rigtig spændende.

Jeg fik af vide at jeg ved at aflevere nogle danskopgaver en gang imellem til min skole som de sender over, så vil jeg kunne springe direkte i 2. g. det som var vigtig sagde hun var at jeg tog nogle fag som jeg vil kunne bruge når jeg kommer hjem, så derfor skal jeg snakke med skolen om hvilke krav de stiller for det :D


SÅ NU VIL JEG GERNE SNART HAVE EN FAMILIE! så jeg kan se hvad de tilbyder på skolen, det er lidt kringlet men det kunne da være mega fedt, en ting jeg vil opfordre nogle af jer andre til at prøve hvis det kunne være noget :)


See y'all til mit næste indlæg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar